Levering af frugtordning på arbejdspladsen – frugt til virksomheder

    0
    179

    Er du træt af at have et dårligt helbred? Er du frustreret over, at du ikke kan tabe dig, selvom du virkelig prøver? Så er dette blogindlæg lige noget for dig! Vi giver her tips til, hvordan du kan komme i gang med en sundere livsstil. Vi ved godt, at det ikke er nemt – men det er muligt! Læs med og find ud af, hvordan du får styr på din sundhed. Frugt og grønt på arbejdspladsen med årstidernes frugt i frugtkasser kan vi allerede nævne nu som noget, I kan klikke ind og undersøge nærmere.

    1. Spis sundt!

    Det er ikke nogen hemmelighed, at kosten har stor betydning for vores helbred. Hvis vi spiser for usundt, vil det have negativ indvirkning på både vores fysiske og mentale velbefindende. Så hvis du gerne vil have en sundere livsstil, så er det første skridt at ændre din kost. Spis mere frugt og grønt, masser af fuldkorn og magert kød – og begræns sukker og fedt. Det er ikke altid nemt, men det er det værd! Firma frugt med en frugtordning erhverv – frugt og grønt kan være en måde at få spist sundere i løbet af arbejdsdagen. Her får I leveret frugt og grønt direkte til adressen, og så vil man i løbet af dagen helt automatisk blive præsenteret for frugt, som vil friste, og på den måde kommer man helt automatisk til at spise sundere.

    2. Dyrk motion

    Daglig motion er en af de bedste ting, du kan gøre for din sundhed. Og heldigvis behøver det ikke at være så kompliceret eller tidskrævende. Gå en tur i parken, tag trapperne fremfor elevatorer, hop på cyklen til arbejde – eller find et motionscenter, hvis du foretrækker det. En halv times motion om dagen er faktisk nok til at se en forskel.

    3. Sluk for skærmen

    Der er masser af undersøgelser, der viser, at for meget tid foran skærmene (tv, computer, mobil) kan give problemer som hovedpine, nedsat koncentrationsevne og søvnproblemer. Så sluk skærmen et par timer før sengetid og nyd en bog i stedet – det gør underværker for din hjerne.

    4. Sov ordentligt

    Det er ikke for sjov, at man siger, at søvn er den bedste medicin. Undersøgelser viser, at folk, der sover mindre end syv timer om natten, har en højere risiko for at få diabetes og hjerte-kar-sygdomme. Så find ud af, hvor meget søvn du har brug for – og prøv at få det hver eneste nat.

    5. Få en træningsmakker

    Det er altid nemmere at motivere sig til at træne, hvis man ikke skal stå alene. Så drag på fitness med en ven eller gå en tur sammen med familien eller naboerne. På den måde får du også motioneret socialt – og det er godt for alle parter.

    6. Tag trapperne

    Selv de mindste bevægelser tæller, når det kommer til din sundhed. Så tag trapperne i stedet for elevatorer eller parkér lidt længere væk, når du skal på arbejde eller handle ind. På den måde får du også lidt frisk luft og bevæger dig samtidig.

    EFTERLAD ET SVAR

    Please enter your comment!
    Please enter your name here